marți, 17 ianuarie 2017

friendship or bullshit...

Cutreier... vad...simt... tac... pana cand, satula de atita iarna, caut drumul catre acasa... Il gasesc dupa urmele lasate de miile de cioburi de cuvinte sparte de alte suflete in inima unei prietene care trece prin momente mai delicate. Anul trecut ajunsesem la concluzia ca nu mai exista prieteni adevarati! Sau poate ca or exista, dar eu nu i-am gasit inca. Ma enerveaza sa recunosc ca sora-mea avea dreptate. Mereu m-am gandit ca daca eu nu as trada sau nu as face rau cuiva nici altcineva nu ar trebui sa o faca. Gresit! A trebuit sa o "incasez" ca sa realizez ca gresesc. Stiti ce doare? Faptul ca sunt persoane pe care le iubesti... Te simti "injunghiat" pe la spate. 
Culmea este ca in fata sau la telefon unele persoane reusesc sa joace un teatru fantastic, dar spun despre tine ca o faci! :) S-a intors lumea cu fundul in sus! Nici eu nu mai stiu cind si unde m-am ratacit in realitatea asta. Si nu am lasat firimituri de paine in urma mea pentru a regasi drumul spre fericire… Dar nu ma las usor... :) Sunt optimista!

Un comentariu: