luni, 22 decembrie 2014

Așteptare

Nu stiu cum sunt altii, dar eu nu am mai fost de mult intr-o vacanta. Asa incat, cele mai frumoase vacante din viata mea, nu le-am trait inca … Nici cele mai frumoase momente nu le-am trait inca. Sunt ascunse undeva in viitor, pandind parca momentele oportune de a se arata minunate, interesante, splendide, unice, exact asa cum mi le doresc. Poate ca de acum incolo urmeaza sa traiesc si vacante pe masura dorintei si momente unice, interesante sau memorabile. Poate stau si ele ascunde dupa vreun colt al vietii mele asteptand momentul propice sa-si faca aparitia. O mare iubire am trait.. de neegalat, de necomparat... Nu stiu daca a fost cea mai mare... dar a fost ceva unic. Poate ca cea mai marea iubire abia urmeaza sa vina. Cine stie? Nu-i asa ca ar fi minunat daca marea iubire viitoare, mi-ar darui unele din cele mai frumoase momente viitoare intr-una din vacantele ce vor veni? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu