marți, 22 martie 2016

ploua si te iubesc

Pulbere de ploaie  
                                                                                        
urme de ploaie imi lasa pasii pe nisipul inca fierbinte
macinat de grijile miilor de ani.
ma infior cu ploaia, ma infioara vantul.
valul greu in mal se sparge, si-mi ofera,
sarutandu-mi pasii cu perlata-i spuma, alt fior.
calda-i ploaia, rece-i valul ca si vantul
cald nisipul, ca si gandu-mi ce spre tine il indrept.

cerul stie, el ma aude 
si -mi arunca peste plaja, peste vise
aurora boreala.
ma cuprinde, ma infasoara, ma nfioara
verde albastru violet
ca mirosul marii, ca mirosul ploii, ca si ochii tai

imi plimb pasii, gandurile, zambetele, visele si anii
pe pulberea scoicilor macinate incet 
de grijile miilor de ani
si ploua, ploua, ploua bacovian
cerul face dragoste cu pamantul
iubesc ploaia, iubesc vantul
iubesc totul ... si pe tine te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu