sâmbătă, 24 decembrie 2016

Craciun fericit!

Crăciunul are un efect aparte asupra mea. Poate că mirosul de scorţişoară interacţionează misterios cu parfumul Crăciunului, cine știe. Un coleg îmi spunea că el a observat că, de sărbători, orice femeie devine mai incitantă, mai înţepătoare şi mai spumoasă decât o şampanie. Da, dar fiecare bărbat iubeşte cu poftă neostoită gospodina din ea! E drept că mie mi se pare că suntem frumoase foc atunci când suntem gospodine, când părem fragile și îngrijorate pentru prăjitura care nu crește suficient în cuptor, sau când suntem mânjite, pe ici, pe colo cu făină, în locul scutului obişnuit de fond de ten. Toate suntem în mod cert mai seducătoare de sărbători. Fie că veți sta lângă brad, în halatul de mătase, savurându-vă ceaiul de iarnă, fie că vă veți îmbrăca într-o rochie extravagantă, sorbind, tacticos, un pahar de vin de bună calitate, eu vă doresc petrecere frumoasă, un an nou plin de bucurii, fericire, cu sănătate și gânduri curate, și nu lăsați munca să vă distrugă strategia de romantism. Vă doresc să vă aducă Moșul o bucăţică din iubirea cea dintâi ce n-a avut răbdare să v-aştepte. Crăciun fericit, tuturor, prieteni cunoscuti sau mai putin cunoscuti din lista mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu