marți, 29 decembrie 2015

Visul unei aventuri...

De cite ori ii spuneam mamei mele ca ma sperie vreun vis sau imi parea rau ca nu mi-l amintesc in intregime, imi spunea doar: "Vise de noapte, Adina. Duca-se la Dumnezeu!"... Dar ce te faci cu cele pline de pasiune? de erotism? Pe alea unde sa le trimit? 
Am visat ca mergeam pe una din strazile Constantei, seara. L-am zarit pe el. Nu stiu cine era, insa, cum in vise orice e posibil, aveam senzatia ca e iubitul meu. Statea undeva pe o banca de parca ma astepta... Am trecut nepasatoare mai departe. El a ramas pe loc si se uita luuung dupa mine. Privirea lui a alunecat pe pantalonii mei lungi si bluza prea mulata, dintr-o data. Se uita si nu schita nici macar un gest. Am facut dreapta pe o straduta, m-am uitat in vitrina unui magazin si l-am vazut intorcandu-se incet fara graba spre mine. Mergeam mai incet sa fiu sigura ca ma urmeaza. Trec printr-un gang, unde las sa-mi cada de pe umeri o esarfa. Si merg mai departe. Incet, fara graba, venea dupa mine. S-a aplecat si a luat esarfa. Am avut chiar senzatia ca l-am vazut cum a dus-o la nas. Se uita dupa mine. Nu m-am indepartat prea mult. Merg pe langa zid si, in noapte, abia il mai zaream. Parea o umbra ce se misca incet, misterios, protejat de intuneric. La un moment dat a inceput sa grabeasca pasul. Am simtit mina lui pe umarul meu si apoi cum a transformat esarfa mea intr-un soi la lasou pentru a ma trage spre el. 
M-a sarutat... Eram amindoi in intuneric, nu puteam sa il vad, si nici el pe mine. Ne foloseam de simturi... Ma innebunea cum isi baga nasul la gatul meu sa simta parfumul... Si totusi... as fi vrut sa fug... dar nu aveam putere... Ma saruta din ce in ce mai patimas. M-am abandonat in bratele lui. Ma mangaia incet pe brat... Fiecare atingere a lui ma facea sa tremur... Mi-a luat miinile in ale lui... M-a lipit de zidul unei cladiri si ma saruta incet pe gat coborind usor... La un moment dat am simtit cum imi atingea spatele cu virfurile degetelor... Cind si-a lipit pieptul de trupul meu, era cald...Vantul adia usor.. Era o noapte frumoasa cred. N-am vazut daca erau stele sau luna pe cer, dar mai avea importanta? Nu inteleg, de ce stateam? Eram in plina strada. Simturile imi intrasera in alerta cind mi-a bagat mina usor pe sub bluza... A inceput sa ploua... Imi aduna picatura cu picatura de ploaie ce se prelingea pe gat... Nu pot sa continui... 
Am fost o iubita a unei nopti, cu pleoapele umede cu buzele calde cu chipul mingaiat de privirile iubitului meu. A fost un vis frumos... Dar sunt sigura ca n-as face asa in lumea reala. Asta inseamna ca in subconstient mi-as dori sa fiu iubita noaptea, pe o strada laturalnica? Unde esti tu Freud, tata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu