luni, 17 august 2015

Hasta la vista, baby!

Noaptea asta parca e o orhidee neagra... Parca il aud pe Ovidiu citind in Piata... Apropo... Nu mi-a placut niciodata sa fiu un gindac de insectar. Sa fiu prinsa cu un bold pe panoul cuceririlor barbatilor doar pentru ca sunt un exemplar reusit. Cineva a incercat sa faca asta cu mine. Hasta la vista, baby!





N-am fost nimic mai mult decât o carte,
citită printre rânduri, jumătate,
cuvinte rătăcite sau furate,
din alte existenţe-mprumutate.
Nu sunt nimic din ce-aş putea să fiu,
sunt rodul sterp a tot ceea ce scriu,
un trecător prin spaţiul meu târziu, 
cetate de iluzii repetate.
Şi nu voi fi nimic mai mult decât,
o carte fără titlu, un suflet editat,
ce trebuie slovă cu slovă lecturat,
de la-nceput şi până la sfârşit.
O carte fără formă literară,
cu pagini incomplete şi pătate,
de lacrimi din amurgul cald de vară,
ce m-a atins mereu cu voluptate.
Poate cândva, târziu, se va-nţelege,
că-n sensul meu pierdut printre cuvinte,
pe-aici, pe-acolo, sau poate pe oriunde,
un suflet smălţuit cu vise se ascunde. 
Apă şi foc, nor spulberat de vânt,
eu mai aştept un călător să poposească,
volumul fără titlu să-l citească,
luminii să îl dăruiască
şi să m-arate vieţii cine sunt,
aşa cum sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu