duminică, 24 ianuarie 2016

A fi sau a nu fi curva

Mă mănîncă palmele. Am observat că foarte multe femei au probleme cu bărbaţii atunci cînd fac sex. Îi anunţ pe această cale pe toţi bărbaţii că femeilor NU le place să fie strînse tare de sîni şi că sunt fooooooarte puţine femei (numărate pe deget!) cărora să le placă această durere! Iar poziţiile alea în care nouă ni se îndoaie oasele sunt al dracu de incomode! Nu suntem de cauciuc! Fraţilor, casetele pentru adulţi sunt doar pentru stîrnirea apetitului în cazul în care din diverse motive a dispărut! Dar atît! Nicio femeie nu-şi va implora amantul/bărbatul să mai aducă o femeie în pat, mai tînără, mai ţîţoasă şi fără celulită. Nicio femeie nu va dori să fie sclava sexuală a bărbatului care preferă să stea numai în patru labe. Nici o femeie nu va prefera să facă dragoste fără preludiu, oriunde şi la orice oră. De postludiu.... ce să mai spun! Nicio femeie nu va prefera să facă doar ea sex oral în timp ce el se el se uită triumfător cum ea încearcă să-i producă plăcere..... La dracu', povestea dintre Adam şi Eva care respirau dulceaţa eternităţii e veche. Pe vremea aia, Adam a urmat-o pe Eva din dragoste, renunţînd la nemurire. Au păcătuit cu voluptate şi au fost alungaţi din Paradis. De-atunci povestea lor se derulează mereu, chiar dacă împricinaţii nu prea pricep mereu ce li se întîmplă. Pentru unii, dragostea e doar aşa... un experiment. Toate perechile speră ca povestea lor de dragoste să aibă parfum de eternitate posibilă.... Am început să scriu despre una şi am sfîrşit cu alta! Apropo, am citit undeva că un nene a găsit răspunsul la întrebarea "Ştii de ce sunt bărbaţii porci? Fiindcă femeile sunt toate, dar toate curve!" Poate că toate ne-am dorit să fim curve, dar ne-am împiedicat mereu de cîte un porc de bărbat de care, fir-ar al naibii, ne-am îndrăgostit cu deznădejde...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu