luni, 18 ianuarie 2016

Deschid buzele noptii tale...

Cuvintele se joaca cu mine... corpul meu in corpul tau, izvor de noapte... Limba mea de soare in padurea ta, fantana corpului tau. 
Ochii mei te descopera cand si cind, gol, si te acopera cu o ploaie calda de priviri... Ziua mea, in noaptea ta explodeaza... Si atunci, intri in raul mainilor mele... 
Umbra ta e mai clara intre mangiieri. Risul tau iti aprinde vesmintele, risul tau imi umezeste fruntea, ochii. Azi noapte in patul tau am fost trei: tu, eu, luna. 
Deschid buzele noptii tale... Sa dorm in tine sau mai bine sa ma trezesc, sa deschid ochii in centrul tau negru, alb, negru, alb... 
As vrea sa fiu soarele fara somn pe care memoria ta il aprinde si amintirea mea in interiorul amintirilor tale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu